vrienden.jpg

 

         

                

Opdrachtgever :  Vrienden van het Nederlands Openluchtmuseum
Periode :  mei 2012 tot en met februari 2015
Functie :  Projectmanager
Project :  verder optimaliseren van het administratieve proces,  IBAN/SEPA, Sales Vriendenkaart
     
Opdrachtgever :  Vrienden van het Nederlands Openluchtmuseum
Periode :  mei 2011 tot en met april 2012
Functie :  Interim officemanager
Project : Officemanagement, optimalisatie adminstratiesysteem.
     
Extra info :  vereniging met ca. 15.000 leden
Website :  http://www.openluchtmuseum.nl/vrienden

Aanbeveling door Maurice Linssen, bestuurslid en penningmeester:

"Als bestuurslid/penningmeester van de Vereniging Vrienden van het Nederlands Openluchtmuseum wil ik zeggen dat Ingeborg van den Berg vanaf begin 2011 ernorm goed werk heeft geleverd bij de volledige opvang van het office management bij het secretariaat van de Vereniging. Zonder verdere begeleiding of werkbeschrijvingen is zij geheel zelfstandig in staat geweest zich in een snel tempo de tamelijk complexe processen eigen te maken en waar bleek noodzakelijk te verbeteren. Daarnaast wist zij ook de brugfunctie tussen bestuur en medewerkers van het Museum op persoonlijk vlak prima in te vullen. Waar zij verantwoordelijk voor is, is haar ook toe te vertrouwen. Haar aanpak heeft geleid tot een vervolgproject binnen de Vereniging om de administratieve processen bij de Vereniging verder te optimaliseren."

Service catergorie : Interim management
Belangrijkste kwaliteiten : Aangenaam, Hoge integriteit, Creatief